|
|||||
omnibus |
|||||
KNJIGE U PRODAJI autor: Brajan Talbot - Bad Boy autor: Mladen Oljaća - Vadisrce autor: Đorđe Milović - Ćerke autori: Meri M Talbot i Brajan Talbot autor: Rejmond Brigs autori: Wostok i Grabowski - Šavovi autor: Dejvid Smol - Stripovi
iz Nikad autor: Radivoj Bogičević - Stripovi
iz Nikad robom autor: Branislav Jovanović - Brana autor: Hana Beri autor: Migelančo Prado autor: Iztok Sitar - Tangente autor: Migelančo Prado autor: Migelančo Prado autor: Nina Bunjevac autor: Đorđe Milović autor: Tomaž Lavrič autori: Ž.Tamburić, Z.Zupan, Z.Stefanović
|
|
Ćerke naziv originala: autor: Meri M Talbot i Brajan Talbot Edicija: Svetski tragovi #7 Format: 165x235mm (B5) Cena: 1.600 din = POPUST 50% =
|
|||
Biografije Meri Talbot objavljuje radove iz oblasti jezika, roda i moći, i to naročito u odnosu na medije i potrošačku kulturu. Među njenim najnovijim knjigama su Jezik i rod (drugo izdanje) i Medijski diskurs: Reprezentacija i Interakcija, mada je najpoznatija po svom kritičkom istraživanju „sintetičkog sestrinstva“ koje se nudi u časopisima za tinejdžere. “Ćerke” su njen prvi poduhvat u domenu grafičkih novela. Brajan Talbot je radio andergraund stripove, naučnu fantastiku i priče o super junacima poput Sudije Dreda i Betmena: Legende o mračnom vitezu, Vertigo izdanja uključujući i Helblejzera, Sendmena i Fejbls, a autor je scenarija i crteža za nekoliko grafičkih novela koje su ovenčane Igl i Ajsner nagradama.
|
|||||
PRODAJA KOD IZDAVAČA Direktna prodaja Javite nam se email-om ili telefonom da kupite knjige direktno od nas (office@omnibus.rs , telefon: +381 (0)63 250 669). POZOVITE ZA POPUST !
PRODAJA U KNJIŽARAMA Knjižare Delfi: Kralja Milana 48 (ulaz iz Resavske)
/ SKC, Beograd DRUGI O KNJIZI
OČEVI I ĆERKE U PRIČI I SLICI 18. avgust 2014. / RTS1, KULTURNI DNEVNIK ZENICA OKA OČEVOG (...) Delo bračnog para Talbotovih pokazije i koliko je imperativno važno da pravimo izlete van svojih osnovnih karijera i dnevnih života. Moramo sebi dati oduška u ključnim tačkama egzistencije i u toj katarzi usput vratiti svetu delić teško stečene lične spoznaje. ZORAN STEFANOVIĆ, 2. avgust 2014. / POLITIKA ZENICA OKA OČEVOG (...) Ćerke se temelje na dva pripovedna toka, naizgled nekonvencionalno isprepletana. Prvi je odrastanje same Meri i njen odnos sa otuđenim ocem, koji je kao svetski priznat stručnjak za Džejmsa Džojsa toliko bio uronjen u svoju životnu misiju da je više živeo pored svoje dece nego sa njima. Ovaj tok je i ljupko i bolno precizan, iskren dokument o odrastanju u posleratnoj Britaniji, prilično sličan istočnoj rođaci, socijalističkoj Jugoslaviji. Drugi tok je kao kerolovsko ogledalo: boravak Džojsove porodice u međuratnom periodu, prvo u Parizu koji nakon Velikog rata kao središte novog sveta buja od avangardne kolektivne energije, nade i stvaralaštva, a zatim u Londonu, gde se životi i konačno menjaju, naročito za Luciju, Džojsovu kćer. U sasvim tihom drugom planu obe priče oseća se ogromna faktografska utemeljenost, dramski iskorišćena do krajnjih granica unutar postupka koji korespondira sa Džojsovim. Krajnji efekat svega ovoga dovodi do retkog iskustva: do tačke gde čitalac, uljuljkan pažljivo vođen pričom poput one u televizijskom dokumentarcu, dobija strujni šok i na poslednjim stranama knjige jasno shvata šta je pročitao. I koje su pouke priče za njega i bližnje — i unazad i unapred. ZORAN STEFANOVIĆ, 7. jul 2014. / www.stripvesti.com ČERKE (...) važno je istaći kako Talbotova koristi ove paralele pre svega da bi isti problem, koji neminovno kulminira sukobom generacija, predstavila u dva različita perioda, a ne kako bi se u većoj meri poistovetila s Džojsovom. Tu činjenicu njen suprug, Brajan Talbot (koga je balkanska publika upoznala kroz stimpank triler „Granvil“), sjajno prati kroz adekvatno stilizovan crtež. Njegov izraz ovde je pojednostavljen i blizak Eržeovoj „čistoj liniji“, a boje u stripu prilagođene vremenu radnje: sadašnjost je predstavljena paletom živih, jarkih boja; Merino detinjstvo u posleratnoj Britaniji „zamućeno“ sepija nijansama (gde je tek poneki detalj istaknut crvenom ili zelenom, recimo); a deo priče o Luciji, mahom smešten u boemski Pariz dvadesetih, tmurnim crno-teget tonovima (bez isticanja bilo čega nekom jarkom bojom, osim - baš time - osnovne razlike u životima dve devojke). ANDRIJA MIHAJLOVIĆ, 7. maj 2014. / www.stripovi.com DNEVNIK Dve biografije prepliću se otkrivajući, bez obzira na razlike, principe ponašanja koji se iz generacije u generaciju menjaju, ali vrlo sporo i uz teške žrtve. Svaka životna priča ima svoju prepoznatljivu boju, sivu za Luciju, smeđu za Meri, što naznačava i težinu njihove sudbine. U pričama nema patetike ili mudrovanja već realnih životnih situacija, lepih ali i onih od kojih ostaje gorčina u grlu. ILIJA BAKIĆ, 16. april 2014. „Ćerke“ (u originalu „Dotter of Her Father’s Eyes“ – igra reči koja bi se na srpskom mogla prevesti i u kontekstu fraze „zenica oka tatinog“), Brajana i Meri, ili pre, Meri i Brajana Talbota je stoga u punoj meri dekonstrukcija mita o očevima i ćerkama, teško i beskompromisno delo koje podjednako razotkriva mračnu prirodu velikana svetske književnosti, Džejmsa Džojsa, u odnosu prema njegovoj ćerci Luciji, koliko i maltene neprijatno intimnu životnu priču same scenaristkinje. PAVLE ZELIĆ Sjajno urađena dvostruka biografija koja prelazi granice i literature i grafičkog žanra sa izuzetnim efektom. Dragulj od knjige. Žiri "Kosta" nagrade 2012. godine (Knjiga je) ambiciozna, zabavna i sa dobrim zapažanjima. (Ona je) kombinacija scenarija Meri Talbot sa zadivljujućim dizajnom njenog supruga. "TELEGRAF", Velika Britanija Ovo je jedan od najboljih kolaborativnih napora koje sam video u stripskoj umetnosti. DŽO SAKO, crtač stripova
|
|||||
© Omnibus / Ljutice Bogdana 20 / 11000 Beograd / Srbija / E: office@omnibus.rs |
|